Jaunumi

Fatāla kļūda: pacients mirst slimnīcā pēc sajaukšanas ar medikamentiem

Fatāla kļūda: pacients mirst slimnīcā pēc sajaukšanas ar medikamentiem


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Neskaidra infūzija: pacients mirst intensīvās terapijas nodaļā
Pacients nomira Austrijas klīnikā, jo kālija / magnija “īpašās” infūzijas vietā viņš saņēma kalcija hlorīda magnija hlorīda infūziju. Arī Vācijā apjukuma dēļ slimnīcās jau ir miruši.

Arvien vairāk ārstēšanas kļūdu
Ārstēšanas kļūdas medicīnas praksē vai slimnīcās diemžēl nav nekas neparasts. Saskaņā ar vecāku Veselības apdrošināšanas fondu asociācijas (MDS) Medicīnas dienesta ziņojumu, arvien vairāk un vairāk pacientu tiek ietekmēti. Par īpaši dramatisku gadījumu pagājušajā gadā tika ziņots par Duderstadt Lejassaksijā. Pacients tur bija miris viltus asiņu dēļ. Liktenīga sajaukšanās tagad ir notikusi arī Austrijā.

Neskaidra infūzija
Valsts slimnīcā Kirchdorf an der Krems (Augšaustrijā) neveiksmīga nāve notika medikamentu sajaukšanas dēļ.

Kā Oberösterreichische Gesundheits- und Spitals-AG spageti, pie kuriem pieder LKH Kirchdorf, paziņojumā presei raksta, ka mirušais pacients kālija / magnija "īpašās" infūzijas vietā saņēma kalcija / magnija / magnija hlorīda infūziju.

61 gadu vecais pacients nomira Vīnes klīnikā nepareizo medikamentu radīto zaudējumu dēļ.

Sākumā bija aizdomas par alerģisku reakciju
Saskaņā ar informāciju pacients 30. septembrī tika uzņemts LKH Kirchdorf priekškambaru mirdzēšanas laikā un pēc tam pārvests uz intensīvās terapijas nodaļu. Cita starpā laboratorijas atklājumi parādīja kālija deficītu.

Pēc tam notika kālija / magnija “īpašā” ārsta izrakstīšana kopā ar citiem priekškambaru mirdzēšanas medikamentiem.

Pēc tam, kad māsu personāla darbinieks sāka infūziju, pacients sūdzējās par dedzinošu sajūtu mutē, sejā un abās rokās, un viņam bija paaugstināts sirdsdarbības ātrums.

Šajā brīdī bija aizdomas par alerģisku reakciju, tāpēc tika pārtraukta noteiktu zāļu lietošana. Tomēr kālija / magnija infūzija tika turpināta un ievadīta pilnībā.

Nedaudz vēlāk pacientam tika konstatēts paaugstināts kalcija līmenis un tika sākta pretterapija.

Sākumā uzlabojās Augšaustrijas vispārējais stāvoklis, bet nākamajā naktī tika atzīmēta sākusies akūta nieru mazspēja. Sakarā ar akūtu elpošanas traucējumu sindromu 61 gadu vecais cilvēks tika intubēts un mākslīgi ventilēts.

Pacientu helikopters beidzot nogādāja speciālajā nodaļā Vīnē, kur viņš nomira 2017. gada 3. oktobrī.

Citi pacienti, kurus ietekmē neskaidrības par medikamentiem
Pēc spaga teiktā, klīniskajā izpētē tika atklāts, ka acīmredzami bija sajaukts medikaments.

Turklāt iekšējie pētījumi neizslēdz, ka divus citus pacientus ietekmē arī tas pats medikamentu sajaukums, bet viņi nav cietuši no tā izrietošām veselības problēmām.

Nevar izslēgt vēl vienu smagi slimu pacientu, kurš tika ārstēts arī ar medikamentiem, ka viņa no tā nomira.

Atbildīgā prokuratūra ir informēta par attiecīgajiem faktiem un sāks izmeklēšanu.

cilvēki pieļauj kļūdas
“Diemžēl kļūdas var notikt tur, kur cilvēki strādā, arī slimnīcā. Diemžēl mēs tos nevaram izslēgt 100%, ”sacīja divi Gepag valdes locekļi Dr. Haralds Geks un Mag. Kārlis Lehners.

"Tomēr ir ārkārtīgi svarīgi, lai šāda veida kļūdas neatkārtotos," saka Dr. Haralds Geks.

Saskaņā ar uzņēmuma teikto, tā ir sākusi pirmos tūlītējos pasākumus, lai uzlabotu medikamentu atšķirtību, kā arī "uzdod visiem darbiniekiem no jauna tikt sensibilizētiem, intensīvi pārbaudīt katru medikamentu pirms ievadīšanas", sacīja Dr. Haralds Geks.

"Mums ir svarīgi šajā brīdī apgalvot, ka mēs pilnībā uzticamies saviem darbiniekiem. Viņi visi katru dienu strādā ar lielu apņemšanos pacientu labā, bet viņi strādā paaugstināta riska vidē, kur kļūdām diemžēl var būt liktenīgas sekas, ”uzsvēra mags Kārlis Lehners. (reklāma)

Informācija par autoru un avotu


Video: Dragnet: Big Cab. Big Slip. Big Try. Big Little Mother (Maijs 2022).