Jaunumi

Saindēšanās ar oglekļa monoksīdu: cilvēks nomirst, lietojot grilu kemperī

Saindēšanās ar oglekļa monoksīdu: cilvēks nomirst, lietojot grilu kemperī


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Bārbekjū kempera furgonā: cilvēks mirst no saindēšanās ar oglekļa monoksīdu

Cilvēks nomira Hamburgā no saindēšanās ar oglekļa monoksīda sekām nedēļas nogalē, viņa sieva ieradās klīnikā ar nopietnām veselības problēmām. Pēc policijas sniegtās informācijas, pāris savā kemperī bija nogādājuši grilu, kas vēl nebija pilnībā nodzēsts, pakļaujot viņus toksiskajām gāzēm.

Nāve pēc saindēšanās ar oglekļa monoksīdu

Šajā nedēļas nogalē Hamburgā notika traģēdija. Pāris svētdienas vakarā bija grilējis kempingā Hanzas pilsētā un ielicis grilu, kas acīmredzot nebija pilnībā izdzēsts, savā kempera furgonā. Saskaņā ar ziņu aģentūras dpa ziņu policijas pārstāvis sacīja, ka abi guļošie ir saindējušies ar oglekļa monoksīdu. 39 gadus vecais vīrietis nomira no saindēšanās ar oglekļa monoksīdu, un viņa 37 gadus vecā sieva ar smagiem ievainojumiem tika nogādāta slimnīcā.

Džoggers iegāja kempera furgona durvīs

Saskaņā ar aģentūras ziņojumu, kāds skrējējs dzirdēja 37 gadus veco kaprīzi un tāpēc sitis kempera durvis.

Viņš joprojām mēģināja reanimēt 39 gadus veco vīrieti, bet vīrietis nomira, kad ieradās glābšanas darbinieki.

Saskaņā ar policijas sniegto informāciju sieviete, kura nogādāta klīnikā, tagad ir ārpus briesmām.

Oglekļa monoksīda radītais veselības apdraudējums

Eksperti atkārtoti brīdina nenovērtēt oglekļa monoksīda bīstamību.

Ķīmiskais savienojums var izraisīt galvassāpes pat zemā koncentrācijā 200 daļiņas uz miljonu gaisa molekulu (ppm).

Pie augstākas koncentrācijas rodas tādi simptomi kā ātra sirdsdarbība, halucinācijas, reibonis, elpas trūkums, slikta dūša un vemšana vai ģībonis.

Nāvīga saindēšanās

Īpaši slēgtās telpās un augstākās koncentrācijās savienojums bez smaržas un bez garšas var izraisīt arī letālu saindēšanos.

Šādas saindēšanās cēlonis bieži atrodams nepilnīgos gāzes sildītājos. Bet gāze attīstās arī, sadedzinot kvēlojošu kokogli.

Kas daudziem nav zināms: Šiša smēķēšana rada arī saindēšanās ar oglekļa monoksīdu risku. (reklāma)

Informācija par autoru un avotu



Video: Pirmās palīdzības ABC. Tvana gāze (Jūlijs 2022).


Komentāri:

  1. Catterick

    Jums nav taisnība. Apspriedīsim šo.

  2. Banris

    Es apsveicu, tā ir vienkārši lieliska doma

  3. Ezhno

    Tāda pati urbanizācija jebkura

  4. Sterne

    Manuprāt, viņi ir nepareizi. Es to varu pierādīt. Rakstiet man PM.



Uzrakstiet ziņojumu